niedziela, 6 stycznia 2013

Przepis na udany poranek

Niekiedy otrzymuję od Was maile z pytaniem o moje nawyki śniadaniowe. Mało kiedy zdarza mi się zamieszczać tutaj posty z propozycjami śniadań. Co wcale nie oznacza, że ich nie jadam, wręcz przeciwnie - nie wyobrażam sobie wyjścia z domu bez posiłku. Dodatkowo zjadając rano coś dobrego - naładowuję się pozytywną energią na cały dzień. Zatem dlaczego tak mało u mnie przepisów śniadaniowych? Przyczyn jest kilka. Po pierwsze - moje śniadania nie wyróżniają się niczym szczególnym, ot, kilka składników, które łączę ze sobą, aby zaspokoić głód aż do drugiego śniadania, czy obiadu. Po drugie - o wiele ciekawsze przepisy można znaleźć na blogach typowo śniadaniowych, zresztą bardzo popularnych ostatnimi czasy. W końcu po trzecie - zima zdecydowanie nie sprzyja robieniu zdjęć o poranku, zwłaszcza, jeśli jest to godzina siódma, za oknem panuje mrok, a do wyjścia z domu pozostaje kilka minut. Tak więc korzystając z okazji, że dziś dzień wolny - zamieszczam przepis na udany poranek. Składniki? Ulubiony jogurt, ulubiony owoc, ulubione crunchy, granola, czy musli. Tak powstaje moje ulubione śniadanie.





Składniki:
1 mały banan,
1 mały jogurt owocowy (u mnie brzoskwiniowy Danone Ale Natura),
3 łyżki crunchy bananowego z czekoladą (polecam crunchy Sante z wysoką zawartością owsa)

Na spodzie szklanki ułożyć plastry banana, pokryć jogurtem. Powtórzyć czynność. Posypać ulubionym crunchy.


Smacznego! Udanej niedzieli!

13 komentarzy:

  1. Prosto i smacznie, a można kombinować i dodawać różne dodatki według uznania :)) Też tak czasem lubię!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie wyobrażam sobie wyjscia z domu bez śniadania. Wtedy czuję się źle...fizycznie i psychicznie. Sniadania musi być, nawet jeśli jest skromne. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też gustuje w takich śniadaniach, choć jogurt zwykle zastępuje mlekiem. Jednak u mnie i tak nic nie pobije bułki z miodem :) mogłabym jeść ją codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. poranek udany w 100% , u mnie z owsianką ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Szybko i smacznie, to zdecydowanie recepta na udany poranek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie prost ei szybkie śniadania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli je się tak apetycznie wyglądające, zdrowe śniadanie, to i nie tylko poranek powinien być udany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też nie wyobrażam sobie wyjścia z domu bez śniadania i zazwyczaj mam podobny zestaw jak Twój :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też lubię takie śniadanka, choć zimą częściej jadam jednak owsiankę dla rozgrzania
    jogurty są idealne latem

    OdpowiedzUsuń
  10. i to jest własnie dobre pożywne śniadanie, po takim to ma ochotę wyjść z domu:)

    OdpowiedzUsuń