piątek, 27 lipca 2012

O poranku: Pełnoziarniście z truskawkami

Uwielbiam produkty pełnoziarniste, zarówno pieczywo, jak i słodkie wypieki. Są to produkty, po które sięgam najczęśniej i najchętniej. Zamiana białego pieczywa na ciemne nie była dla mnie żadnym problemem, wręcz przeciwnie. Ciemne pieczywo smakuje mi zdecydowanie bardziej. Słodkie płatki również zamieniłam na zdrowsze - (oczywiście) pełnoziarniste. Lubię przyrządzać z nimi śniadania, szczególnie w połączeniu z jogurtem i owocami. Truskawkowy sezon już dawno za nami, dlatego truskawki, które dodałam do dzisiejszego śniadania, odbiegają w smaku od prawdziwych polskich truskawek. 


Składniki: pełnoziarniste płatki (u mnie z dodatkiem otrębów owsianych), jogurt naturalny, kilka truskawek lub innych owoców.

3 komentarze:

  1. Pełnoziarniste - wiadomo zdrowsze, ale ja jednak czasami mam ochotę na białą, chrupiącą bułę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosto, zdrowo i smacznie. Bardzo lubię takie lekkie śniadania. :)
    I też jakoś wolę pełnoziarniste pieczywo, wypieki czy płatki. Nie czuję specjalnej różnicy w wypiekach, a jeśli już, to na korzyść pełnoziarnistych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, zgadzam się, że są produkty, które z dodatkiem mąki pełnoziarnistej smakują zdecydowanie lepiej :) No i oczywiście walorów zdrowotnych również nie można im odmówić :)

    OdpowiedzUsuń